Konferencje w górach

MERCURE Krynica Zdrój Resort & SPA dysponuje 5 wielofunkcyjnymi, klimatyzowanymi salami konferencyjnymi, wyposażonymi w wysokiej klasy sprzęt audiowizualny oraz nagłośnieniowy. Największa z nich o powierzchni 300 m2 zdoła pomieścić do 250 osób w ustawieniu teatralnym. Uzupełnienie stanowią 4 sale o powierzchni do 70 m2. To idealne miejsce na konferencje w górach. Zaplecze konferencyjne przystosowano do obsługi spotkań biznesowych, warsztatów oraz konferencji każdego typu, a także wesel i innych imprez okolicznościowych. Do realizacji bankietów, imprez galowych oraz eventów polecamy restaurację Zdrojowa – nowoczesną i stylową salę o powierzchni 550 m2. Zaplanowane umieszczenie podwieszanych rzutników oraz ekranów pozwala na przeprowadzenie prezentacji w trakcie trwania spotkań wieczornych.

Hotel zapewnia pełną obsługę techniczną oraz opiekę wyznaczonego koordynatora w czasie trwania spotkania – gwarantując natychmiastową realizację życzeń nawet najbardziej wymagających klientów. Konferencje w górach to zawsze atrakcyjne wydarzenia o niezwykłej atmosferze.

Schowaj
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij