Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Hotel Mercure Krynica Zdrój Resort&Spa
Bezpieczeństwo naszych Gości zawsze było jednym z naszych głównych priorytetów, a teraz w nowej rzeczywistości dbamy o nie szczególnie. Chcemy, abyście odwiedzając nasz obiekt mieli pewność, iż dołożymy wszelkich starań, by zapewnić́ Państwu komfortowy wypoczynek zgodny z nowymi zasadami bezpieczeństwa.
Dowodem na to jest zdobycie 100% wyniku w wielopoziomowym audycie BureauVeritas, a co za tym idzie uzyskanie przez nasz obiekt certyfikatu międzynarodowych wymagań higienicznych i sanitarnych # ALLSAFE.
Poniżej opracowany dla Państwa szereg ważnych informacji, które pozwolą naszym Gościom jeszcze lepiej przygotować się na przyjazd do obiektu. Wierzymy, że będzie to dla Państwa wspaniałe, bezpieczne przeżycie, a towarzyszyć mu będą niezapomniane wspomnienia.
W jaki sposób zatroszczymy się o Państwa bezpieczeństwo?
Procedury bezpieczeństwa # ALLSAFE
Procedury są aktualizowane i dostosowywane do wydawanych rozporządzeń i wytycznych stosownych organów. Należy mieć na uwadze, że w związku z dynamicznie zmieniającymi się wytycznymi, w trakcie pobytu procedury mogą się różnić od zaprezentowanych w niniejszym dokumencie i będą na bieżąco uzupełniane.
Najważniejsze informacje.
- Personel Hotelu Mercure Krynica Zdrój został szczegółowo przeszkolony z zasad bezpieczeństwa. Pragniemy Państwa zapewnić, że przestrzegamy wszystkich ściśle określonych norm ostrożności, a pracownicy obiektu wykonują swoją pracę wyposażeni w maseczki oraz rękawiczki.
- Usługi oferowane przez Hotel Mercure Krynica Zdrój są dostępne w terminach i na zasadach zgodnych z aktualnymi rozporządzeniami Ministra Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczącymi zwalczania stanu pandemii Sars-CoV-2.
- Wprowadziliśmy bezwzględny zakaz przebywania na terenie hotelu osób niezameldowanych w hotelu.
- Ochrona obiektu pozostaje do dyspozycji Gości całą dobę, dbając tym samym o weryfikację i bezpieczeństwo.
Kluczowe zmiany
- Sprzątanie pokoi odbywa się wyłącznie na życzenie naszych Gości. Zwracamy się z prośbą o wcześniejszy kontakt z recepcją do godz 13:00, a personel naszego hotelu wykona usługę podczas Państwa nieobecności do godziny 18:00.
Recepcja
- Zgodnie z wytycznymi GIS prosimy naszych Gości o zachowanie obowiązku zakrywania ust i nosa podczas poruszania się po obiekcie. Przypominamy również o regularnej dezynfekcji rąk. W tym celu udostępniony został płyn do dezynfekcji, który znajduje się w hotelowym lobby, przed wejściem do restauracji oraz na każdym piętrze hotelu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za nie stosowanie się do przepisów sanitarnych.
- Przy recepcji znajdować się może maksymalnie jedna osoba. Wyjątek stanowią rodziny oraz osoby meldujące się do tego samego pokoju.
- Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji, zachowanie wymaganej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce.
- Wprowadziliśmy ograniczenie ruchu, zmniejszyliśmy ilości osób w okolicy recepcji, a także wydzieliliśmy odpowiednie strefy, które ułatwią naszym Gościom zachowanie bezpiecznych odległości.
- Każdy Gość proszony jest o podpisanie Oświadczenia o swoim stanie zdrowia,
- Odbywa się systematyczna dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej, wózka bagażowego, terminali, kart pokojowych, kanap przy recepcji itp.
- Umieściliśmy w przestrzeniach publicznych instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny,
Twój bezpieczny pokój
- Nasz personel sprzątający wyposażony jest w rękawiczki oraz maseczki.
- Pokoje są wietrzone podczas serwisu sprzątającego.
- Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi najwyższej jakości.
- Nasz personel nie porządkuje rzeczy osobistych, ubrań podczas wykonywania serwisu.
- Pościel i ręczniki są prane w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu. Prane i dostarczane w reżimie sanitarnym,
Twoja bezpieczna podróż kulinarna
- Przypominamy o obowiązku zakrywania ust i nosa przed wejściem do lokalu. Nasi Goście proszeni są o dezynfekcję rąk przed wejściem do restauracji. Dodatkowo dla każdego Gościa przygotowaliśmy jednorazowe rękawiczki.
- Nakrywamy stoły podkładami jednorazowymi, które wymieniamy po każdym z Gości.
- Wprowadziliśmy odpowiednie bezpieczne odległości między stolikami / krzesłami w restauracjach hotelowych i barach,
- Każdorazowo dezynfekujemy stoły, krzesła, tace, karty menu, itp., po każdym z Gości
- Śniadania są przygotowane z zachowaniem szczególnych zasad bezpieczeństwa i higien, a posiłki serwowane w formie bufetu śniadaniowego.
- Wprowadziliśmy możliwość serwowania śniadania i innych posiłków w formie oferty Room Service bezpośrednio do pokoju (usługa dodatkowo płatna).
- Zadbaliśmy o widoczne wskazówki, które pomogą naszym Gościom utrzymać bezpieczną odległość podczas stania w kolejce.
- Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach, zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
Bezpieczne pomieszczenia ogólnodostępne
- Zapewniliśmy płyn do dezynfekcji rąk dla Gości w newralgicznych punktach hotelu.
- Umieściliśmy w widocznym miejscu informacje o maksymalnej liczbie Gości mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu.
- Korytarze i toalety poddawane są cogodzinnej dezynfekcji.
- Dezynfekcja wind hotelowych.
Kontakt bezpośredni:
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania dotyczące rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 18 477 75 00 lub e-mailowo pod adresem : recepcja@mercurekrynica.pl